Ilustratie Exercitii
Tip material
Pentru clasa
Durată totală

romana | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
1h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Dezvoltarea vocabularului;
  • Dezvoltarea imaginației.

 

Exercițiu disponibil doar celor înregistrați
romana | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
1h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Reducerea stresului elevilor în procesul de evaluare;
  • Transformarea evaluării într-o competiție amuzantă.
Exercițiu disponibil doar celor înregistrați
romana | Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
4h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Deprinderea unor elementele esențiale din editare unor documente;
  • Coordonare – muncă în echipă cu unul sau mai mulți colegi;
  • Transmiterea de e-mailuri.
Exercițiu disponibil doar celor înregistrați
civica | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
5 min

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Înlesnirea aplicării exercițiilor propuse de noi printr-un instrument GRATUIT și FACIL de oglindire a ecranului telefonului pe videoproiector.

 

comunitare | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Sprijinirea părinților în introducerea unor elemente de educație media pentru copiii lor;
  • Reducerea neliniștii părinților cu privire la mediul online.
Exercițiu disponibil doar celor înregistrați
civica | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • înțelegerea și responsabilizarea elevilor cu privire la utilizarea tehnologiei digitale mobile;
  • consum critic și responsabil în mediul online.
Exercițiu disponibil doar celor înregistrați
comunitare | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 3, Clasa 4, Clasa 2
+-

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI: 

  • Implicare elevilor în proiecte comunitare cu scopul de a dezvolta spiritul civic și de a-i pregăti pentru a fi cetățeni responsabili;
  • Implicarea elevilor în proiecte care asumă comunicare publică și, deci, exersarea scrierii/ producției de texte, imagini, filmulețe destinate publicului larg;
  • Coagularea comunității locale și dezvoltarea spiritului de apartenență la comunitate pentru elevi, cadrele didactice, părinții elevilor.
stiinte | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
4h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Observarea comportamentelor și identificarea unor elemente de rutină la animalele aflate în sălbăticie/captivitate;
  • Deprinderea tehnicilor de observare: exersarea unor metode care dezvoltă răbdarea și rigoarea;
  • Familiarizarea cu principiile din sfera drepturilor animalelor și dezvoltarea responsabilității față de animale.
Exercițiu disponibil doar celor înregistrați
comunitare | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
2h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Realizarea unor postere care să prezinte viziunea elevilor cu privire la conceptul de fericire;
  • Deprinderea unor minime abilități de editare foto;
  • Exersarea empatiei;
  • Dezvoltarea imaginației.
comunitare | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
1h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Realizarea unor felicitări pentru mame/bunici/mătuși/surori etc folosind o aplicație online (aplicația are opțiunea de creare de postere, felicitări, afișe etc. Puteți explora mai multe opțiuni, în funcție de diferitele nevoi de învățare/comunicare);
  • Deprinderea unor minime abilități de editare foto;
  • Dezvoltarea imaginației.
Exercițiu disponibil doar celor înregistrați
stiinte | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
2h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI

  • Dobândirea unor noțiuni elementare despre comunicare și mass media și, în particular, despre radio;
  • Deprinderea/exersarea capacității de sinteză și de documentare a unei teme;
stiinte | Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
2h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Identificarea formelor de relief pe hărți;
  • Acumularea de informații în domeniul geografiei (capitale ale statelor);
  • Căutarea de informații pe internet;
  • Prezentarea temei.
stiinte | Clasa 4
2h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Realizarea unor colaje foto prin utilizarea unei aplicații gratuite, disponibilă online;
  • Realizarea unor experimente din aria tematică științele naturii.
comunitare | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
2h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Realizarea unor mini-filmulețe prin utilizarea unei aplicații gratuite, disponibilă online;
  • Realizarea unor ornamente pentru Craciun;
  • Elevii vor fi la rândul lor resursă de învățare pentru alți elevi.
comunitare | Clasa 3, Clasa 4
2h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Realizarea unor mini-filmulețe prin utilizarea unei aplicații gratuite, disponibilă online;
  • Realizarea unor filmulețe prin care elevii să documenteze tradițiile de Crăciun la care iau parte;
  • Înțelegerea unor tradiții – căutarea pe internet ale unor tradiții de Crăciun și documentarea lor în comunitatea în care se află;
  • Elementele esențiale de realizare a unor material video.
Exercițiu disponibil doar celor înregistrați
comunitare | Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
2h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Realizarea unor mini-filmulețe prin utilizarea unei aplicații gratuite, disponibilă online;
  • Elevii vor fi familiarizați cu prezentarea în public a unui proiect;
  • Încurajarea cititului.
comunitare | Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
2h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI

  • Realizarea unor mini-filmulețe prin utilizarea unei aplicații gratuite, disponibilă online;
  • Realizarea unui experiment din aria tematică științele naturii;
  • Deprinderea unui comportament responsabil față de mediu.
comunitare | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
3h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI

  • Folosirea fotografiei ca mijloc de exprimare a mesajelor (în acest caz – încercarea de a soluționa probleme din comunitate);
  • Implicare civică – elevii vor fi atenți la spațiul public și vor exersa implicarea în comunitate.
comunitare | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
4h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Colectarea unor povești individuale, ale unor persoane în vârstă, care să reconstruiască perioade despre care copii aud doar la orele de istorie;
  • Consolidarea relației dintre copii și persoanele vârstnice și, deci, sprijin emoțional pentru persoanele vârstnice din comunitate.
  • Introducerea în universul jurnalismului narativ pentru elevi;
  • Deprinderea unor elemente de bază cu privire la înregistrarea video cu telefonul/tableta;
  • Are valoare istorică pentru comunitatea locală (etnografii locale) sau poate avea valoare sentimentală pentru familie.
comunitare | Clasa 0, Clasa 1, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 4
3h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Folosirea fotografiei ca mijloc de exprimare a mesajelor (emoțional, informare, conștientizare etc);
  • O reinterpretare a spațiului cotidian – a contextelor în care elevii își desfășoară activitățile de zi cu zi;
  • Este o modalitate creativă și distractivă de documentare – ușor de adaptat la nivelul de învățare ale elevilor;
stiinte | Clasa 4
2h

Obiectivele exercițiului:

  • Asimilarea noțiunii de hartă și orientarea în spațiul public utilizând o hartă (lecția Orientarea în orizontul apropiat, clasa a IV-a);
  • Deprinderea organizării unei călătorii;
Exercițiu disponibil doar celor înregistrați
stiinte | Clasa 0, Clasa 1
3h

OBIECTIVELE EXERCIȚIULUI:

  • Folosirea internetului ca sursă de informații;
  • Informații cu privire la cum se folosește motorul de căutare;
  • Atenție crescută pe spațiile publice la semnele de circulație.